hösttecken

det bästa hösttecknet är alla kastanjer, de är så fina och leeeeena, och ser ut som små praliner, jag plockar fickorna fulla! hittar en fin, och så en till och så en till, tillslut är hela handen full :D det till och med regnar kastanjer på cyckelvägen påväg till skolan!
som i filmen det regnar köttbullar! hiho!
det näst bästa hösttecknet är att ha på sig höstskor! och att jag har vart hos skomakarn och klackat om två par skor, nu känns dom som nya och de nya klackarna gör att det låter när jag går, klick, klock, klick klock, så att alla hör när jag spatserar fram. det är höst det.

Kommentarer
Postat av: L ♥/ wazup

Det är ett fint hösttecken :D

2011-09-21 @ 19:56:25
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0