pluggar

pluggar...men kommer på så mycket annat att tänkta på så kommer liksom ingen vart + att jag håller på att läsa om filformat för pixelbilder och det finns typ 17 stycken olika som jag ska hålla koll på??? räcker det inte med en PDF?? verkar ju funka för det mesta!
jag har i alla fall mailat in mitt bidrag (se bild!!!) till fototävlingen!!!  som kommer bli startskottet för hela tävlingen!! coool
asså linan som håller fast flaggan verkar sitta lite löst, för igår smattrade (eller snarare smällde) den mot flaggstången heeela dagen (visserligen blåste det som tusan) men flaggstången vajade den med. funtade på att skicka en arg insändare till sydsvenskan, bara för att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0