söndag

trött dag efter gårdagens bravader... det var en väldigt rolig kväll!
idag är inte effektiviteten på topp...
men jag jobbar mig igenom dessa böcker:
och så tog jag en cykeltur till drottningtorget där det är loppis varje söndag, men kom dit lite sent -det var mer eller mindre dött, och säljarna verkade inte jättepepp på det dåliga vädret och vattenskadade tavlorna.
men det kommer ju fler söndagar
fick även en dos street art under cykelturen:
har lagt upp örhängen på tradera! hittade ingen linjal när jag skulle mäta spelkorten, så vad gör man inte om man inte googlar linjal??
nu håller jag på att ladda ner testversionen av CS5 så att jag kan hålla på med photoshop!
bara 6 timmar kvar av nerladdningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0