today im a bird

God morgon god morgon
idag va det inte lika lätt att gå upp ur sängen.. kanske för att jag satt uppe och kolla på mad men igår kväll även fast mat- och sovklockan ringt. men det är ju så bra. för att vakna till liv dricker jag jättegott kaffe ur mina jättefina koppar!
jag har fått en photoshop-skoluppgift! roooooligt!! och idag står organisationsformer på schemat! när kommer min kurslitteratur???? jag ligger lixom tre kapitel efter nu????
snart ska jag hoppa på min vita häst och susa till skolan (med femtioelva tvärnitar eftersom folk (jag?) kör som galningar och cykelbanorna är jäkligt oklara...) för säkerhetens skull kör jag på trottoaren "det häur äur en guångbauna häurruu" ja.. men bussen tutade ju precis på mig...
nåväl
allt gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0