i am so excited for all of the good things to come

så där ja, skrev klart hela reflektionsuppgiften angående studiebesöket, riktigt skönt att ha det gjort, blev helt utmattad efteråt, måste vara ett tecken på att jag la ner all min energi på att skriva ett riktigt bra arbete????
dock är jag mest imponerad av min framförhållning, arbetet ska inte vara inne förrän den 25 oktober!! *klappar mig själv på axeln*

ikväll är det debban som gäller med lundisarna, woho! dags att ta oskulden av malmös uteliv + att tingsek ska spela!
känner att det kommer bli en väldigt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så himla mycket!

2011-09-16 @ 16:48:27
URL: http://emmabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0