kobenhavn

kollade in utelivet i köpenhamn igår med nåra classmates, coolt att det ligger så nära?? det tar ju bara tjugo minuter med tåget!!
en i gänget kände nåra som va på en klubb så då skulle vi dit. ingen hittade nånstans och alla följde efter alla, som på orienteringen på gympalektionen i lågstadiet, alla sprang efter alla och så va alla vilse. men jag är hellre vilse i judarnskogen än i köpenhamn. men så kom vi fram till stället, vars ryckte va att kronprinsen hänger där.. det där med poshiga ställen är inte riktigt min påse, så jag och tre andra gick och satte oss på en parkbänk och lyssnade på en kille med gitarr som sjöng hallelujah. mycket trevligare.
men alltså det där med danska, fattar nada... hade ju dansk kurslitteratur i våras, det första kapitlet i boken va google translate min bäste vän, men sen kom jag in i språket, och fattade vad det va jag läste?? men den talade danskan är något för sig, läskigt när danskarna förstår vad man säger och så fattar man nada av vad dom säger!?
idag blev det i alla fall pannkakor till frulle, mummmmmmaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0