poesi...


har haft en föreläsning om foto- och kamerateori nu på morgonen, woooow!! sweet och komma till skola kl 8, då finns det plats för cykeln i cykelstället, efter kl 10 är det proppfullt! skulle haft en gästföreläsning efter men den blev inställd, så stannade i skolan och planerade grupparbeten, ska hålla en lektion för klassen och planera ett bröllop, tänker du vad jag tänker? värsta michael bindefeldt..!!

har just insett att det går att värma mat utan micro?? five thumbs up!! men jag har också insett hur jobbigt det är att diska en kastrull för hand som man har kokat ris i...
sen så är ju frågan varför jag ställer mig och diskar på morgonen? det kanske är en "arbetsskada"? jag är helt enkelt för van vid att gå upp på morgonen och tömma diskmaskinen? ;) eller så är det för att det är så himla trevligt att komma hem efter skolan när det ser rent och snyggt ut? :D eller så är båda alternativen bakomliggande faktorer!
nåväl
fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0